Pazarlama 4.0 Eğitimi

 

Eğitimin Hedefi

  • 4.0 Etkileşimli dünyada pazarlamanın yeni kurallarını, pazarlama ile 4.0 stratejileri arasındaki ilişkileri, etkili bir ürün pazarlamasının günümüz dijital kriterlerini örneklerle  katılımcılara aktarmak.

Ne Kazandırır?

  • Eğitim sonrasında katılımcılar, dijitale geçiş sürecinde 4.0'a uygun pazarlama planı hazırlamayı, pazarlama stratejilerini oluşturmayı, 4.0 pazarlamanın yeni temel ilkelerini, yapay zeka, nesnelerin interneti ve büyük veri uygulamalarının pazarlama süreçlerine etkilerini, satış geliştirmede 4.0 uygulamalarını, pazarlama hedeflerini dijital yapıya entegre etmeyi, dijital çağda pazarlama hedeflerini oluşturmayı, ölçümlemeyi ve değerlendirme yöntemlerini öğrenerek, iş ortamında uygulayabilecek seviyeye geleceklerdir.

Eğitim İçeriği

  • Dijitalleşme ve Dijital Pazarlama Kavramları

  • Pazarlamayı Şekillendiren Temel Eğilimler

  • Bağlantılı Pazarlama (Online-Offline Etkileşim)

  • Dijital Altkültürler

  • Müşteriden Netandaş’a

  • Gelenekselden “İnsan Merkezli” Pazarlamaya Geçiş

  • 4P’den 4C’ye Dönüşüm

  • Yeni Müşteri Yolu (5A)

  • Pazarlama Verimliliği ve Ölçümü

  • Sektör Arketipleri ve Sektör Uyarlamaları

  • Viral Pazarlama İçin Kritik Eşikler

  • Marka Çekiciliği ve İnsan Merkezli Marka Yönetimi Süreci

  • İçerik Pazarlaması Süreci

  • Çoklu Satış Kanalları (Omnichannel)

  • Sosyal Müşteri İleşkileri

  • Pazarlama 4.0’da Müşteri Deneyimi

Kimler Almalı?

  • Pazarlama ve Satış alanında çalışan tüm çalışanlar alabilir.

Eğitim Gereklilikleri

  • Eğitim için herhangi bir ön gereklilik yoktur

 

Eğitim Gün Sayısı

  • Eğitim 2 gündür.

Marketing-4.0.jpg