marka yönetimi-4.jpg

Stratejik Marka Yönetimi Eğitimi

 

Eğitimin Hedefi

  • Stratejilere hizmet eden markanı yaratılması, konumlandırılması ve korunumu yöntemlerinin katılımcılara aktarılması.

Ne Kazandırır?

  • Eğitim sonrasında katılımcılar, marka oluşturabilecek veya var olan markalarını güçlendirecek teknik bilgilere ve markanın üründen farklı yönetilmesini sağlayan yöntemlere vakıf olacaklardır.

Eğitim İçeriği

  • Marka Yaşam Döngüsü

  • Güçlü Bir Markanın İnşası: Marka kişiliği ve Marka Kimliği

  • Marka Konumlandırma

  • Marka Değeri ve Farkındalığının Artırılması İçin Yöntemler

  • Marka Risklerini azaltan önlemler

  • Marka Bağımlılığı Analizi

  • Marka Değerinin korunumu yöntemleri

  • Marka Kişiliği, Marka İmajı ve Çağrışım Testleri

  • Markanın Stratejik ve Taktik Sonuçları

Kimler Almalı?

  • Marka yönetiminden sorumlu tüm çalışanlar

  • Kendi markasını oluşturmak isteyen girişimciler

Eğitim Gereklilikleri

  • Eğitim için herhangi bir ön gereklilik yoktur

 

Eğitim Gün Sayısı

  • Eğitim 2 gündür.