top of page
marka yönetimi-4.jpg

Stratejik Marka Yönetimi Eğitimi

 

Eğitimin Hedefi

  • Stratejilere hizmet eden markanı yaratılması, konumlandırılması ve korunumu yöntemlerinin katılımcılara aktarılması.

Ne Kazandırır?

  • Eğitim sonrasında katılımcılar, marka oluşturabilecek veya var olan markalarını güçlendirecek teknik bilgilere ve markanın üründen farklı yönetilmesini sağlayan yöntemlere vakıf olacaklardır.

Eğitim İçeriği

  • Marka Yaşam Döngüsü

  • Güçlü Bir Markanın İnşası: Marka kişiliği ve Marka Kimliği

  • Marka Konumlandırma

  • Marka Değeri ve Farkındalığının Artırılması İçin Yöntemler

  • Marka Risklerini azaltan önlemler

  • Marka Bağımlılığı Analizi

  • Marka Değerinin korunumu yöntemleri

  • Marka Kişiliği, Marka İmajı ve Çağrışım Testleri

  • Markanın Stratejik ve Taktik Sonuçları

Kimler Almalı?

  • Marka yönetiminden sorumlu tüm çalışanlar

  • Kendi markasını oluşturmak isteyen girişimciler

Eğitim Gereklilikleri

  • Eğitim için herhangi bir ön gereklilik yoktur

 

Eğitim Gün Sayısı

  • Eğitim 2 gündür.

    Bu sitede yer alan yazı, resim, grafik ve benzerlerinin her hakkı saklıdır. Kaynak gösterilmeden ve tanıtım amacını aşacak şekilde alıntı yapılamaz.  Bu sayfalardan çalacağınız yazı, veri, şekil ve dokümanlar sizi danışmanlıkta ileriye taşımaz. Özgün olmaya çalışmanız hem size hem de müşterilerinize daha faydalı sonuçlar sağlayacaktır© 2024 Süreç Danışmanlık Ltd.

Bizi takip edin..

  • Facebook Sosyal Simge
  • Instagram
  • LinkedIn Sosyal Simge
bottom of page