top of page

Pazarlama Yönetimi Eğitimi

 

Eğitimin Hedefi

  • Pazarlamanın temel kurallarını, pazarlama ile stratejiler arasındaki ilişkileri, etkili bir ürün pazarlamasının kriterlerini, örneklerle  katılımcılara aktarmak.

Ne Kazandırır?

  • Eğitim sonrasında katılımcılar, pazarlama planı hazırlamayı, pazarlama stratejilerini oluşturmayı, pazarlamanın temel ilkelerini, satış geliştirme süreçlerini, pazarlama hedeflerini oluşturmayı, ölçümeyi ve değerlendirme yöntemlerini öğrenerek, iş ortamında uygulayabilecek seviyeye geleceklerdir.

Eğitim İçeriği

  • Pazarlama Tarihi ve Kavram

  • Bütünleşik Pazarlama İletişimi (4E ve 4C)

  • Ürün Yaşam Döngüsü

  • Stratejik Pazarlama: Pazarlama ve Strateji İlişkisi

  • Stratejiler: Maliyet Liderliği, Farklılaşma, Odaklanma

  • Segmentasyon ve Hedef Kitle

  • (Price) Fiyatlama Stratejileri

  • (Place) Dağıtım / Yer Stratejileri

  • (Product) Ürün Stratejileri

  • (Promotion) Tutundurma Stratejileri

  • Reklam Yönetimi Süreci

  • Satış ve Satış Geliştirme Süreci

  • Tanıtım ve Halkla İlişkiler Süreci

  • Pazarlama Planı, Hedefleme ve Hedef Değerlendirme Yöntemleri

  • Kalitatif ve Kantitatif Pazarlama Araştırma Yöntemleri

Kimler Almalı?

  • Pazarlama ve Satış alanında çalışan tüm çalışanlar alabilir.

Eğitim Gereklilikleri

  • Eğitim için herhangi bir ön gereklilik yoktur

 

Eğitim Gün Sayısı

  • Eğitim 2 gündür.

tram-3329586_1920.jpg

    Bu sitede yer alan yazı, resim, grafik ve benzerlerinin her hakkı saklıdır. Kaynak gösterilmeden ve tanıtım amacını aşacak şekilde alıntı yapılamaz.  Bu sayfalardan çalacağınız yazı, veri, şekil ve dokümanlar sizi danışmanlıkta ileriye taşımaz. Özgün olmaya çalışmanız hem size hem de müşterilerinize daha faydalı sonuçlar sağlayacaktır© 2024 Süreç Danışmanlık Ltd.

Bizi takip edin..

  • Facebook Sosyal Simge
  • Instagram
  • LinkedIn Sosyal Simge
bottom of page