Pazarlama Yönetimi Eğitimi

 

Eğitimin Hedefi

  • Pazarlamanın temel kurallarını, pazarlama ile stratejiler arasındaki ilişkileri, etkili bir ürün pazarlamasının kriterlerini, örneklerle  katılımcılara aktarmak.

Ne Kazandırır?

  • Eğitim sonrasında katılımcılar, pazarlama planı hazırlamayı, pazarlama stratejilerini oluşturmayı, pazarlamanın temel ilkelerini, satış geliştirme süreçlerini, pazarlama hedeflerini oluşturmayı, ölçümeyi ve değerlendirme yöntemlerini öğrenerek, iş ortamında uygulayabilecek seviyeye geleceklerdir.

Eğitim İçeriği

  • Pazarlama Tarihi ve Kavram

  • Bütünleşik Pazarlama İletişimi (4E ve 4C)

  • Ürün Yaşam Döngüsü

  • Stratejik Pazarlama: Pazarlama ve Strateji İlişkisi

  • Stratejiler: Maliyet Liderliği, Farklılaşma, Odaklanma

  • Segmentasyon ve Hedef Kitle

  • (Price) Fiyatlama Stratejileri

  • (Place) Dağıtım / Yer Stratejileri

  • (Product) Ürün Stratejileri

  • (Promotion) Tutundurma Stratejileri

  • Reklam Yönetimi Süreci

  • Satış ve Satış Geliştirme Süreci

  • Tanıtım ve Halkla İlişkiler Süreci

  • Pazarlama Planı, Hedefleme ve Hedef Değerlendirme Yöntemleri

  • Kalitatif ve Kantitatif Pazarlama Araştırma Yöntemleri

Kimler Almalı?

  • Pazarlama ve Satış alanında çalışan tüm çalışanlar alabilir.

Eğitim Gereklilikleri

  • Eğitim için herhangi bir ön gereklilik yoktur

 

Eğitim Gün Sayısı

  • Eğitim 2 gündür.

tram-3329586_1920.jpg