
Pazarlama Yönetimi Eğitimi
Eğitimin Hedefi
-
Pazarlamanın temel kurallarını, pazarlama ile stratejiler arasındaki ilişkileri, etkili bir ürün pazarlamasının kriterlerini, örneklerle katılımcılara aktarmak.
Ne Kazandırır?
-
Eğitim sonrasında katılımcılar, pazarlama planı hazırlamayı, pazarlama stratejilerini oluşturmayı, pazarlamanın temel ilkelerini, satış geliştirme süreçlerini, pazarlama hedeflerini oluşturmayı, ölçümeyi ve değerlendirme yöntemlerini öğrenerek, iş ortamında uygulayabilecek seviyeye geleceklerdir.
Eğitim İçeriği
-
Pazarlama Tarihi ve Kavram
-
Bütünleşik Pazarlama İletişimi (4E ve 4C)
-
Ürün Yaşam Döngüsü
-
Stratejik Pazarlama: Pazarlama ve Strateji İlişkisi
-
Stratejiler: Maliyet Liderliği, Farklılaşma, Odaklanma
-
Segmentasyon ve Hedef Kitle
-
(Price) Fiyatlama Stratejileri
-
(Place) Dağıtım / Yer Stratejileri
-
(Product) Ürün Stratejileri
-
(Promotion) Tutundurma Stratejileri
-
Reklam Yönetimi Süreci
-
Satış ve Satış Geliştirme Süreci
-
Tanıtım ve Halkla İlişkiler Süreci
-
Pazarlama Planı, Hedefleme ve Hedef Değerlendirme Yöntemleri
-
Kalitatif ve Kantitatif Pazarlama Araştırma Yöntemleri
Kimler Almalı?
-
Pazarlama ve Satış alanında çalışan tüm çalışanlar alabilir.
Eğitim Gereklilikleri
-
Eğitim için herhangi bir ön gereklilik yoktur
Eğitim Gün Sayısı
-
Eğitim 2 gündür.
