Bu sitede yer alan yazı, resim, grafik ve benzerlerinin her hakkı saklıdır. Kaynak gösterilmeden ve tanıtım amacını aşacak şekilde alıntı yapılamaz.  Bu sayfalardan çalacağınız yazı, veri, şekil ve dokümanlar sizi danışmanlıkta ileriye taşımaz. Özgün olmaya çalışmanız hem size hem de müşterilerinize daha faydalı olacaktır © 2023 Süreç Danışmanlık Ltd.

Bizi takip edin..

  • Facebook Sosyal Simge
  • Instagram
  • LinkedIn Sosyal Simge

Yalın Süreç Yönetimi ve İyileştirmesi Eğitimi

 

Eğitimin Hedefi

  • Katılımcıları, süreçlerin analizi, sınıflandırılması, tanımlanması, analizi, performans göstergelerinin belirlenmesi ve ölçümlenmesi, kurumsal ve bireysel hedeflerle ilişkisi, kilit ve kritik süreçlerin belirlenmesi ve süreçlerin iyileştirilmesi konusunda yetkinleştirmek.

Ne Kazandırır?

  • Ürün ve hizmetleri süreç temelinde düşünme yeteneği, süreç üzerindeki MUDA'lara hakimiyet, müşteri ve iyileştirme odaklı bakış, verilerle konuşma yeteneği, ölçme ve analiz yetkinliği.

Eğitim İçeriği

Bölüm 1 - Kavramlar 

  • Kalitenin Evrimi

  • Liderlik ve Değişim

  • Stratejik Yönetim

  • Müşteri Odaklılık

Bölüm 2 – Süreç Yönetim Sistemi

  • Süreç tanımlama

  • Süreç sınıflandırma

  • Süreç sahibi ve Süreç organizasyonu

  • Sürecin amacı ve Bileşenleri

  • Süreç Performans göstergeleri

  • Süreç Haritaları

  • Kilit ve Kritik süreç tespit yöntemleri (Etki-Gelişme-Karar Matrisi)

  • Hedef Yayılımı

Bölüm 3 - Süreç Analizi ve Süreç İyileştirme
1.Tanımlama

  • Proje Ekibi ve Proje Planı

  • Süreç ihtiyaç ve beklentileri (Sürecin Sesi)

  • Müşteri ihtiyaç ve beklentileri (Proaktif Yaklaşım)

2.Ölçüm

  • Veri toplama (Sürekli Veri-Kesikli Veri)

3.Analiz

  • Veri analizi (Sürekli Veri - Kesikli Veri - Histogramlar)

  • Süreç analizi (Süreç Kontrol Sınırları - Süreç Yeterliliği - Değer Akış Engelleri)

  • "Değer" ve Kök neden analizi

  • Kıyaslama

4.İyileştirme

  • Çözüm üretme metotları

  • Yalın İyileştirme Teknikleri

  • Önceliklendirme

5.Kontrol

  • Kontrol yönetimi

  • Standartlaştırma

 

Kimler Almalı?

  • Süreç yönetimini ve süreç iyileştirme etkinliklerini kuruluşlarında başlatmayı, yaygınlaştırmayı amaçlayan yöneticiler, süreç iyileştirme çalışmaları içinde yer alması planlanan çalışanlar.

Eğitim Gereklilikleri

  • Eğitim için herhangi bir ön gereklilik yoktur

 

Eğitim Gün Sayısı

  • Eğitim 2 gündür.