Trend Araştırmaları

 

​Günümüzde kısalan trend ve ürün ömürleri yöneticilerin çok daha hızlı hareket etmesini gerektirmektedir. Vizyoner bakış açısıyla sektörel trendleri belirlemeye yönelik hedef kitleyi baz alan nitel yada nicel yöntemle gerçekleştirilen araştırmalarımızla sonraki adımları rakiplerinizden daha önce belirleyerek önlem alabilirsiniz.

 

Trend analizlerimizin temel amacı hedef kitlenin davranış kalıplarını ve tutumlarını ortaya koymaktır. Örneğin, gençlerin son zamanlarda popüler olan uzak doğu markalı cep telefonlarına olan tutumunun ölçülmesi iyi bir örnektir. Bu ölçüm Çin'in erken dönem Japonya'sı olduğunu gösterebilir ve teknoloji temelli Çin ürünlerinin satış gücünde bir yükselme trendi ticaret yapınızı - ticari olarak nerede durduğunuza bağlı olarak- olumlu veya olumsuz değiştirebilir.

Düzenli trend araştırmaları yaptırmak stratejik yönetim çalışmalarınızda ve risk yönetiminde farklılaşmanızın ötesinde; stratejileri doğru temellere dayandırmanızı ve tahmini öngörülemeyebilecek riskleri ortaya çıkarmanızı sağlayacaktır.

Çalışma Kapsamı

  • Sektör, ürün ve hizmetlerin incelenmesi

  • Hedef kitlenin belirlenmesi

  • Sektörel trend araştırması

Araştırma Çıktıları

  • Sektör ve Kuruluşa Özel Trend Analizi Raporu

risk2.jpg