top of page

Müşteri Bağlılığı İçin Müşteri Deneyimi ve Etkili Satış Teknikleri Eğitimi

 

Eğitimin Hedefi

  • Müşterinin tercihini; doğru ürün ve hizmetin yanısıra yaratılan “MÜŞTERİ DENEYİMİ” belirler. Katılımcılara müşteri deneyimi ile ürün ve hizmeti sadece satın almayan, aynı zamanda onu savunan müşterilere sahip olmayı sağlayacak yaklaşımları  ortaya koymak eğitimin temel hedefidir.
    .

Ne Kazandırır?

  • Eğitim sonrasında katılımcılar, müşterilerini "yaşam boyu" bağlı tutmanın yöntemlerini, deneyimin yarattığı zincirleme satışın gücünü, müşteriyi tanımanın ve "anlamanın" yarattığı fırsatları öğrenerek kendi öz yaşam veya iş yaşamlarında kullanabileceklerdir.

Eğitim İçeriği

  • Neden Müşteri Deneyimi?

  • Müşteri Bağlılığına Giden Yol

  • Müşteri Deneyimi ve Kâr Stratejisi

  • ​Temas Noktaları Analizi

  • Duygusal Deneyim

  • Müşteri Deneyiminde "Güven": Emniyet-İstikrar-Güç

  • "Değer"i Oluşturmak

  • Müşteriyi Tanıma Yöntemleri

  • Etkili (Deneyimsel) Satış

  • "Fayda"yı Satmak

  • Kanal Yönetimi

  • Müşteri Deneyimi Müşteri Memnuniyeti İlişkisi

  • Şikayetten Fırsata

  • Deneyim uygulamaları

Kimler Almalı?

  • Marka, Ürün, Pazarlama yönetiminden sorumlu tüm çalışanlar

  • Kendi markasını yer açmak isteyen girişimciler

Eğitim Gereklilikleri

  • Eğitim için herhangi bir ön gereklilik yoktur

 

Eğitim Gün Sayısı

  • Eğitim 1 gündür.

müşteri deneyimi-2.jpg
bottom of page